pondělí 18. ledna 2016

Jablkové růže

Přála jsem si k svátku podnos s víkem z ikei a dostala jsem ho :-)

A tak jsem si k tomu svátku chtěla něco moc pěkného upéct. A růže z jablíček mě lákala už dlouho.

Měla jsem v mrazáku poslední listové těsto, které se k tomuto účelu parádně hodilo.

A postup je následující:

Jablíčka omyjeme zbavíme jadřinců a nakrájíme na tenké plátky z 1/2 citronu vymačkáme šťávu. jablka zalejeme vodou tak aby byla ponořená a přidáme šťávu, to vše dáme 30 plný výkon do mikrovlnné trouby na 30 s. Poté necháme jablka okapat a můžeme pokračovat



Z těsta nakrájíme proužky dlouhé asi 15 cm a široké 3-4 cm, ty potřeme marmeládou, aby jablka držela na těstě. Jablka klademe jen na půlku těsta a přes sebe, aby vznikl po srolování efekt růže.


Pak srolujeme a smotané uložíme do formy na mufiny.


Takhle pořád dokola, než spotřebujete všechna jablka a těsto.


Takže vše nejlepší k svátku Nikol






P.S Tento článek Vám dlužím od listopadu... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat