úterý 27. srpna 2013

Krém na nožky proti celulitidě

Dneska to bude hodně holčičí a ani ne tak úplně tvořivé :-)


Došel mi krém... Měla jsem takový žlutý od Garnier a už ho nevyrábějí, zjemňoval kůži, prý byl proti celulitidě, ale to nebylo to proč jsem ho měla ráda, nejdřív příjemně chladil a pak hřál... a už ho opravdu nevyrábějí, protože ho nemůžu nikde najít ani obrázek...


No, ale nelenila jsem a našla nějaké domácí recepty, na krémy proti celulitidě... jeden skořicový... jeden kávový... jeden zázvorový.... jeden s chilli...

jenže který bude ten pravý?  No, já prubla dva v jednom :-) To bych totiž ani snad nebyla já, kdybych nemusela mít něco extra :-)



O postup se s Vámi podělím, protože ten zážitek za to stojí... Kůže úplně jemňoučká, nepozoruji úbytek celulitidy, ale ani jsem se na to nesoustředila... Vím jediné úžasně prohřál a fakt zjemnil kůži. zítra ho zkusím i na břicho... působit jsem ho nechala přes půl hodinky a ležela jsem hezky pod peřinou a byl to super relax!


Tak a tady je recept, důležitou roli hraje folie a zabalení v teple...

Dejte vědět jestli jste ho zkusily a jaké zázraky pozorujete vy.

Žádné komentáře:

Okomentovat