úterý 14. června 2016

Bilance

Už jsem stará na:

Hurá akce z rána na odpoledne
  • Ne pokaždé, ale někdy se prostě buransky těším domů a nechce se mi jít do hospody na skvělou večeři s kamarádkou, občas se prostě těším, až si doma budu obhospodařovat záhonek nebo sednu na terasu jen tak a nebudu muset nic
Holý záda
  • Mám ráda dlouhá trika a v zimě ještě radši košilky a tudíž když je po létě výprodej tílek já je nakoupím a nosím je celou zimu. Děsí mě představa že se ohnu nebo sednu a bude mi studenou, možná se to i pojí s ledvinovými příhodami, ale teplo je teplo!
Dostávání kosmetiky kterou nemám vyzkoušenou
  • Ano, opravdu už mám svůj krém na obličej (denní i noční), na ruce, na nohy ten požívám zřídka, i na zbytek těla. Taky už požívám jenom jedno mýdlo, které mi voní, s šamponem už taky moc neexperimentuju a jelení lůj mám ráda ten klasický od reginy. Co pak s tím když každé Vánoce dostanete krémy sice vonící, ale nejsou to ty vaše, vyhodit, to není ekologické, poslat dál, ale komu, co když už to má někdo jako já?
A na co rozhodně nejsem stará:
Vyzkoušení dětského hřiště
  • Ano přiznávám dělám to na tajňačku a většinou ve tmě, ale dělám a hrozně ráda se zhoupnu na houpačce nebo zatočím na kolotoči na dětském hřišti. Asi ve mně pořád dříme vzpomínka na radotínskou dřevěnou loď a dobrodružství a hry na ní, tak proč si to občas nepřipomenout. P.S. Na Božím daru je fakt pěkná prolejzačka ;-)
Buchtičky se šodó a krupicovou kaši
  • Myslím, že tohle mě nemůže nikdy přejít, kaše s kakaem a máslem trošku cukru a pokaždé jím každou půlku jinak, první půlku jím spořádaně hezky od kraje a užívám si kombinaci mléčné kaše s ještě práškovitým kakaem a troškou másla, tu druhou zběsile rozmíchám a rychle sním aby nikdo neviděl tu prasečinu J u buchtiček se mi občas stalo, že mě zklamalo šodó, ale to mě neodradí zkoušet dál !
Spadla lžička do kafíčka…
  • Ačkoli to neříkám na hlas a neposkakuji u toho, je to vždycky moje osmělovací říkanka, která mi běží hlavou při vstupu do vody, kromě bazénu, tak se leze po schůdkách. Ale do nádrže rybníka už když mám mokrá lýtka mi naskakují slovíčka. Když mám vodu pod zadek je to tady a věřte není to vůbec jednoduché se ani lehce nepohupovat, do rztmu veršů, ale bez říkanky si ramena nepotopím J

Žádné komentáře:

Okomentovat