čtvrtek 22. října 2015

Víš, co jíš?

Měli jsme ve spížovém, chcete-li ve špajzovém šuplíku spoustu pytlíčků, poloprázdných i poloplných.

Některé byly zagumičkováné, některé zasponkované některé zalepené a některé zakolíčkované, proti rozsypání, vniknutí netvorů i tvorů, všechny tam byly dost poházené a poschovávané, a tak se občas stalo, že se našly tři pytlíky bulguru, dva s pohankou a prázdná krabice bez kus kusu…

Tohle mě netěšilo, a tak jsem si jedno odpoledne vytáhla tužky, nůžky, barevné papíry a lepidlo.




Kreativně, jsem se vyřádila a víčka byla hotová, ale z některých sklenic se mi moc nepodařilo sundat to lepidlo. Etiketa byla dole a to proradné lepidlo, tam zůstává pořád.

V některých tvořivých skupinách jsem se ostatních členek dotázala, jak na to, a statisticky vyhrál technický benzín, ten jsem zakoupila a brzy se na to sundání zbytků lepidla vrhnu.

A pak už to bude dokonalé…

A když už jsem byla v tom tvoření, zajímalo mě, se také něco o těch potravinách dozvědět, takže teď vím co jím :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat