úterý 20. října 2015

Pekárna není pakárna!

Domácí pekárnu jsem vyhrála asi v roce 2013, v soutěži časopisu Apetit, za recept na Cheese cake (recept dodám jindy).

Je to poměrně vytuněná pekárna, má k sobě nejednu věcičku. Jmenovitě stojánek na bagety, stojánek na housky, řezátko, mašlovačku, odměrky, knížečku plnou receptů, atd.

(MOULINEX OW 6118 Bread of the world)


Byla jsem nadšená a jsem dodnes.

Používám jí poměrně často a ráda, umí ulehčit práci a nezabere téměř žádný pracovní prostor, protože umí pracovat na zemi v rožku…


Bohužel už jsme spolu měly i jednu nepříjemnou zkušenost.

Protože opravdu všechno se v pekárně asi dělat nedá…

Myslela jsem si, jak to bude príma, meruňková marmeláda bez práce a míchání…

Vše bylo připraveno podle dodaného návodu program nastaven, zapnula jsem a displej ukazuje téměř dvě hodiny času, tak jsem šla na zahradu opečovávat rajčata.

Najednou siréna jak blázen Jarda ve sklepě, tak mi proběhne hlavou, že asi něco kutí, přičemž běží ze sklepa a volá na mě: " Nikol máme tady požár".

Děs !!!!!

Z pekárny se valil dým, meruňková marmeláda všude jen ne v té misce, a k tomu všemu smrad spáleniny v celém domě…

Když pekárna vystydla, celou ji Jarda rozebral, já všechny díly omyla od lepkavé oranžovo černé hmoty, když díly oschly, Jarda ji zase celou složil dohromady.

Je šikovný, příhoda je stará dva roky a pekárna pořád funguje…

Žádné komentáře:

Okomentovat