pátek 16. října 2015

Deborky dětský pokoj

Když byla Deborah ještě malá, milovala Hurvínka, opravdu moc.

Asi ve svých čtyřech letech citovala hlášky z jeho večerníčků. A když hlídáte malé dítko, hrajete tu klasickou hru: řekni mi ,jak dělá tohle zvířátko.

Pamatuji si to jako dneska, když jsem vyjmenovala snad všechny zvířátka,co mě napadla, aby mi Deborka řekla, jak dělají  a pak se Deborka ozvala a "jak dělá Hurvínek?!" Já nevěděla a z Deborky vypadlo "CHÁ CHÁ".
 Deborka je náš rodinný Benjamínek dcerka sestřenice Míši a chtěla vymalovat pokojíček.

Ani nevím, jak to vzniklo a jak jsme se k tomu dostaly, každopádně jsem strávila dva dny na Malvazinkách v dětském pokoji s MP3 přehrávačem paletou barev a počítačem s předlohou.

A pak už jsem si jenom malovala parádní ART terapie….

Žádné komentáře:

Okomentovat