čtvrtek 3. září 2015

Jak jsem si to zavařila

Loni jsem se rozhodla, že zavařím okurky. Koupily jsme s mamkou 25 kg pytel a zavařovaly dva dny, nejdříve myly pořádně kartáčkem a pak každá vyráběla svůj lák a zavařila si je podle sebe.


Já podle receptu od Jardovy tetičky, které jsou moc chutné a nejsou překořeněné. Zavařovaly jsme dva dny odpoledne po práci až do noci, byl to hukot a byly jsme obě dost unavené a řekla jsem si, že letos ani náhodou, že si okurky pořeším o víkendu.


Naplánovala jsem si to hezky, že si je v sobotu je pořádně vydrbu, v neděli v průběhu dne naplním do sklenic, zavařím a uklidím do sklepa. Jojo plánování…


Ve středu jsme odjeli na vodu, a ano ve čtvrtek volala mamka, že jsou okurky k vyzvednutí.
Ano, vraceli jsme se z vody v sobotu, ale bohužel do skladu s okurkami v neděli přístup nebyl. V pondělí jsem si vyzvedla okurky, v pondělí jsem vydrbala první půlku okurek, nandala je do skleniček uvařila lák a celá zničená šla spát v úterý jsem se přiřítila z Prahy a tenhle kolotoč nekonečného drbání okurek začal nanovo.


Podotýkám, že za ty dva dny jsem měla v ruce téměř všechny okurky ruce rozmáčené až k loktům a ten kartáček jsem totálně zničila…


Ale máme zase 46 sklenic okurek, včera jsem vynesla ze sklepa poslední loňské, tak holky moje drahé za chvíli na Vás přijde řada!



Žádné komentáře:

Okomentovat