úterý 3. září 2013

Topinková bomba

Láska je věc nevyzpytatelná... a já se zamilovala... objevila jsem další časopis, pro který zahořelo oje srdce...


Recept původní je z tohoto časopisu a však nebyla bych to já abych ho nějak nezkomolila nebo ne upgradovala :-)


Fotka jak už je steriluji...




A ten recept:

Ingredience
125 ml olivového oleje
4 velké cibule, překrojené na proužky
6-8 stroužků česneku, oloupaných a nakrájených na plátky
1 kg cukety, nastrouhané nahrubo
3 lžičky soli
3 lžíce krupicového cukru
2 lžíce octa
500 g hustého rajčatového protlaku
8 lžic worcesterské omáčky
1/2 lžičky drceného chilli (cca 2 malé sušené chilli papričky)

Na oleji zpěňte cibuli a česnek. Přidejte cuketu, osolte a míchejte další 3 minuty. Přidejte ostatní přísady a dejte do trouby předehřáté na 200 °C na zhruba 40 minut. Občas zamíchejte.


Plňte do horkých sklenic a zavíčkujte.

Já měla dva půllitry a ještě něco zbylo, nakonec jsem receptu moc nevěřila a ještě je zasterilovala...

Žádné komentáře:

Okomentovat